[LO] Legion Ostrzy

[LO] Legion Ostrzy


#1 2008-04-13 16:51:48

HeMiC[A]

Administrator

Na PRIV
Call me!
Skąd: 3miasto
Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 8
Punktów :   

Nekromanta

Oto kilka objasnien i skrotow:

FCR-szybsze rzucanie czarow [faster cast rate]
FHR-szbsze odzyskiwanie rownowagi [faster hit recovery]
FRW-szybsze bieganie / chodzenie [faster run / walk]
DMG-obrazenia [damage]
DR-obnizenie obrazen [damage reduced]
RL-uzupelnienie zycia [replenish life]
LR-zmnijeszenie odpornosci [lower resistance]
RES-odpornosci [resistance]
BS-duch z kosci [bone spirit]
SPEAR-wlocznia z kosci [bone spear]
CLAY-gliniany golem [clay golem]
DECREP-spowolnienie [decrepify]
TEETH-zeby [teeth ^^]
BA-zboja z kosci [bone armor]
BW-sciana z kosci [bone wall]
BP-wiezienie z kosci [bone prison]
NvN-Necro versus Necro
NvP-Necro versus Physik
NvA-Necro versus All
@-tutaj chodzi o bonus w jakims itemie, co daje jakies krocie
STR-sila
DEX-zercznosc
VIT-zywotnosc
ENE-energia
WS-wizardspike [kolec czarodzieja]
HOTO-Heart of the oak [serce debu]
CTA-call to arms [wezwanie do broni]
CBF-cannot be frozen [nie mozna zamrozic]
Soj-stone of jordan [kamien jordana]
BO-battle orders [rozkazy]
Exp-experience [doswiadczenie]
RW-runeword [slowo runiczne]

nic dodac, nic ujac

II. Statsy

strenght - 0
dexerity - 222 [ pod blok na 99 lvl]
vitality - reszta
energy - 0

No to teraz wylumaczmy dlaczego tak dobieramy statsy:

Sila - 0, poniewaz pewna zbrojka [enigma] dam taki bonus do sily
ze bedzie nas stac na ubranie calej reszty itemow. A po co dawac wiecej
jak nie po to zeby ubrac itemy ? No cuz lepiej zaoszczedzone punkty
wstawic w zywotnosc, zeby dodac naszemu necro troche wiecej zycia

Zrecznosc-222, poniewaz jest to [tyle powinno byc po zalozeniu itemow na 99 lvlu]
optymalna wartosc aby z tarcza homunkulusem miec max blok (na 99 lvl i moc zalozyc
itemy wymagajace dexa. Blok jest nam potrzebny ze wzgledu na walki z postaciami
typu Physik [takie tez sie trafiaja], bo jak nam np taki barb wjedzie to moze
nam troche w tarcze powalic, a nie od razu kule zycia oprozniac. Zrecznosci dajemy
tylko tyle ile potrzebjemy do bloku w zaleznosci od naszego lvl'a. Ponizej przedstawie
tabelke z wymaganiami dexa, przy uzyciu homu na danym lvl'u.

lvl postaci___________85___86___87___88___89___90___91___92___93___94___95
ilosc dexa do bloku___192__194__196__198__200__202__204__206__209__210__212

Opisalem tylko od lvl 85 do 95, bo rzadko kto zdobywa lvl powyzej 95 .
Ale ogolna formula do bloku wynosi :
Dex Required = {[(75 x (Level x 2)] / Shield's Block %} +15

Zywotnosc - reszta, co tu mowiec najlepiej tu wpakowac
punkty, poniewaz kazda postac typu PvP powinna miec duzo zycia [powiedzmy,
ze jest to podstawa rozwoju postaci]

Energia - 0 powiem prosto - po co wiecej, na przyzwoitym levelu i po
wlozeniu konkretnego itemsetupu mamy tyle many, ze nam starczy

A tutaj opisze jak u mnie wygladaja statsy na czysto na 93 lvl'u
strenght - 0
dexerity - 159
vitality - 356
energy - 0

finito 3 czesci

III. Skille

//bone and poison tree
20 - BS
20 - Bone Spear
20 - Bone Wall
20 - Bone Prison [nie uzywam Marrow buga]
20 - Teeth
1 - Corpse Expolsion
1 - Bone Armor

//curse tree
1 - Amplify damage
1 - Iron Maiden
1 - decrepify
1 - Terror
1 - Weaken
1 - Life tap
1 - Lower Resist [lr]

//summoning
nothing [jak ktos chce to mozna w golema ]
clay golem najlepszy by byl, ale na euro-PvP realm
dozwolony jest tylko Fire golem

Nasza glowna bronia bedzie BS. To wlasnie tym czyms po wlozeniu
itemsetupu gorna granice DMG bedzie stanowic ok 5K. Tak wlasnie
5000 high dmg. Tyle mozna maxymalnie wyciaganac z ducha w moim
buildzie.

4 odsolna dobiegla konca, jak uzywac poywzszych skilli napisze
w nastepnej czesci poradnika

IV. Itemsetup

I oto doszlismy do najdluzszej i najtrudniejszej czesci mojego
buildu. Dobrania itemow.

Ja swoje itemy dobieralem pod progi FCR [maxymalny]
A, oto i one :

FPS___FCR
15____0
14____9
13____18
12____0
11____48
10____75
9_____125

Oznacza to, ze przy 125 FCR otrzymujemy najszybsze rzucanie czarow
i dany czar bedzie rzucany 9 klatek.[im mniej klatek tym szybciej
rzucamy jakis czar (to dla tych nie kumatych).


Muj build opiera sie na maxymalnej wartosci FCR, czyli 125.
Dlatego tez, itemsetup zostal dobrane w sposob a przekroczyc
ten prog tylko o niewielka ilosc, a tym samym nie stracic duzo
na DMG itp. Teraz opisze jaki sprzet daje ile FCR :

hoto-40 wybralem je pomiewaz ma duzo przydatnych bonusow. [3 do
skill, resy, rl, fcr, mana max]

rare circlet-20 [o tym, ze jest to lepsze od shako powiem pozniej]

craft amu FCR-20 [jak ma 2 do necia i 20 FCR i @@@ to juz wtedy
mara wymieka]

arachnid-20 - najlepszy pas dla necro IMO, do tego ma 1 do skilla

TO gloves-20 do tego 2 do curse [przydatne na TvT]

FCR craft / magical / rare ring - 10 FCR i spory bonus do many.
O tym dlaczego IMO jest to lepsze od soja powiem pozniej.

w sumie 130 FCR [130>125]

Skoro juz mamy kwestie FCR za soba przjede do opisania innych
itemow [a takze podam ich wspolczynniki i postaram sie pomoc
nawet tym biedniejszym].No to lecimy z koxem ...

spis max sprzetu pod 125 FCR

Hoto
rare circlet [jah / ber]
enigma [breast plate]
craft amu FCR
homo [um / jah]
arachnid
TO gloves
aldur boots
raven
FCR ring
taki sprzet jest maxymalny, ale jest jeszcze 2 pod 75 FCR
Hoto
shako [jah]
enigma [breast plate]
craft amu FCR
homo [um / jah]
arachnid
frosty
aldur boots
soj
raven

z takim ekwipunkiem bardzo fajnie i przyjemnie sie gra, bo nie odczowamy ubytkow many

inventory
do tego dojdziemy pozniej \/ [tam na dole jest gdzies] \/

glowa

rare CIRCLET
2 skill necia
90 mana
2 sockets [tu bym proponowal wsadzic runke(i) jah / ber]
20 fcr
30 frw
60life/10rl

ocena:6
Na taka zabawke moga sobie pozwolic niestety tylko nieliczni.
Jest zajefajna ze wzgledu na 2 do skilla i bonus do many
[mowielm ze zawsze jej brakuje], FCR [no comments], FRW
[wolny necro = martwy necro], bonus life [no comments],
2 sox'y [wsadzamy bera i jaha, to mamy 10 dr imamy spory
bonus do lifa. Mozna tez wsadzic chama i ravena zastapic
sojem (ogolnie kombinacji soketow jest duzo). Jesli ktos ma
farta to monza znalezc circlet z innymi bonusami [np resy].

shako

+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętnoœci
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręcznoœci
+2 do Żywotnoœci
+2 do Energii

ocena:5
Jak ktos nie ma circleta, to kupic shako i wsadzic jaha.
Ale tu powstaje problem: najwyzszy prog FCR polecial
hen, hen ... [^^].
NO to tak co nam daje ten zielony kapelutek widzimy
na goze ^tam^. Jest bardzo fajny dzieki 2 skill, 10 DR
i bonusami do many i lifa.

JA osobiscie pod uwage biore tylko te helmofony, gdyz
tylko one tak naprawde cos znacza. Oczywiscie na upartego
mozna ubrac jakis syf typu "wiesniacza korona", ale
jak juz masz nosic takie cos, to po kiego grzyba zabierasz
sie za postac PvP [jazda robic MF i itemy kosic]

zbroja

enigma w breast plate [taki zwykly napiersnik ]
2 do Wszystkich Umiejętnoœci
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% MF

ocena:6
Tutaj chyba nie trzeba niczego tlumaczyc [hehe]
Tele , bonus do sily ktory pozwala "ustawic" nam cala
postac, 2 SKILL, bieganie // ogolem to co tygryski
lubia najbardziej ^^. Apropos mozna tez zrobic enigme
w zbroji maga [tyle ze nalezy dobrac lepsze itemy
zeby sily starczylo na zabrojke] A co otrzymujemy ?
Troche wiecej defa . Nalezy wspomniec tez, ze zarowno
breast plate i mage plate nie maja ujemnego bonusu
do biegania.

CoH - Chains of Chonor
+2 do Wszystkich Umiejętnoœci
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odpornoœci +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% MF

ocena:5
Bardzo fajnie przedstawia sie bonus do skilla i resow.
Nie pogardze tez str bonus. Z ta zbrojka jest problem ze
wzgledu na to ze musimy inwestowac w sile , a skoro
juz mamy inwestowac w str, to mozna ja zrobic np w
archonie. Podczas walki strasznie odczowamy bak teleportu.
(joke - bo i tak go nie uzywam )
Ale wg mnie CoH lansuje sie na 2 pozycji.

Skin of Vipermagi
+120% Zwiększona Obrona
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętnoœci
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Wszystkie Odpornoœci +20-35

ocena:5
Tez bardzo fajna, 1 skill, 30 FCR, 35res przy perfekcie.
Najgorsze jest to, ze trzeba walis w str, nie mamy bonusu
1 skilla i brak tele. Wzamian otrzymujemy jednak inne
przyzwoite statsy. Najlepsze z tego wszystkiego jest 30 FCR.
Dzieki temu mozna zrezygnowac z paru itemow fcr i dac
np shako zamiast circleta, albo soja zamiast ringa fcr.


Podsumowujac ja wybieram enigme .Ale dla biedniejszego
[acz liczniejszego] spoleczenstwa doradzam Vipera. No bo
przeciez nie kazdego stac na CoH [dol+um+ber+ist], o
enigmie nie wspominajac [jah+ith+ber]

Dla calej reszty : alt + f4

tarcza

rare jedno z trofeum dla necia
2 skill
bonusy do umiejetnosci
resy
mana
life
blok
2 sockety [wsadzamy np 2*um, 2*eld, 2*shael]

ocena:6
Wiadomo jak znajdziemy [kupimy], to mozemy trafic na prawdziwa
perelke.Duzy bonus do DMG, resy i inne bonusy.Jedynym bonusem
moze byc brak bloku.Ale wtedy zawsze mozna wsadzic do dziury
[dziur] eld.Co nam zwiekszy szanse na blok. Po prostu perelka.
Ale znalezc takie cos graniczy z cudem (dlatego ten build opiera
sie na bloku z homo).

Homunkulus
+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Poziomu Umiejętnoœci Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odpornoœci +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)


ocena:6
Jak nie masz rara [a na 99% nie masz ^^]. To jest najlepsza
tarcza.Duzy blok, 2 skill, resy i inne. Bardzo fajna, mozna
wsadzic w dziure [trza ja najpierw zrobic] um. Wiecej komentowac
chyba nie musze. Po prostu hicior =]

Boneflame [kosciogien]
+120-150% Poprawiona Obrona
+20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+2-3 do Poziomu Umiejętnoœci Nekromanty
Wszystkie Odpornoœci +20-30
15% Szansa Rzucenia 3-poziomowego Zaklęcia Groza przy Otrzymaniu Ciosu

ocena:5
Bardzo fajna i przydatna rzecz w pojedynkach N versus N. Zmieniamy
ta tarcze zamiast homunculusa. I dzieki temu jestesmy szybsi i mamy
wiekszy dmg z BS. Do srodka mozna wsadzic np rune eth, dzieki czemu
bedziemy nadrabiac ubytki many. ( a raczej to ona sie bedzie szybciej
regenerowac )

lapka [chodzi o bron ]

HOTO [Heart of the oak = Serce debu (pol.)]
+3 do Wszystkich Umiejętnoœci
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skutecznoœci Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręcznoœci
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odpornoœci +30-40
Poziom 4 Oak Sage (25 Ładunków)
Poziom 14 Raven (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym


ocena:6
Ten korbaczyk lansuje sie na pierwszym miejscu.
Ma on wspaniale cechy takie jak 3 skill, 40 FCR, 20rl
resy i inne. Naprawde warto sie zaopatrzyc w takie cudo,
poniewaz naprawde jest to chyba [raczej IMO] najleszpsza
bron dla bone necro. Uwiezcie mi, ze gra sie z tym bardzo
przyjemnie i bezstresowo.

Wizard Spike [stolec czarodzieja ^^]
+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odpornoœci +75
Przedmiot Niezniszczalny


ocena:5
Mile cechy : mana, resy, fcr sporo. Ale jednak nie przebije
Hoto, poniewaz tym sposobem tracimy na dmg. Nie wiem jak to
opisac, ake gralem i na WS i na Hoto i powiem, ze nie wiem
dlaczego, ale z hoto mi sie gra o wiele lepiej. Mozna
soketowac jewelkim fhr + res, albo same resy.

White [biel rune word]
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+10 do Żywotnoœci
+3 do Umiejętnoœci Trucizn oraz Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+3 do Zbroi z Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Włóczni z Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 4
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+13 do Many

ocena:5
Calkiem, calkiem. Jesli by to zmontowac w rozdzce, ktora
sama w sobie ma wczesniejsze bonusy do skilli to bedzie to
naprawde ladnei wygladac. Brakuje fcr i resow . Ale jesli
dorbomiy sprzet pod 75 fcr z whitem. To bedzie realy godly.
Na NvN przydatna. Mozna z whitem wyciagnac godly dmg. Jak
znajde jakas kickass rozdczke, to pewnie tez ja potestuje.
Zapowiada sie bardzo ladnie .

Boneshade
+50% Obrażenia przeciw Nieumarłym
+2 do Poziomu Umiejętnoœci Nekromanty
+1-2 do Duch Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+2-3 do Włócznia z Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+2-3 do Œciana z Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+4-5 do Zbroja z Koœci (Tylko dla Nekromanty)
+4-5 do Zęby (Tylko dla Nekromanty)
+25% Szybsze Rzucanie Czarów


ocena:5
Bonus do DMG poprzez skille i umiejetnosci.Pod
tym wzgledem nawet lepszy od HOTO (ale przy white wysiada).
Ale poza tym nie ma w tym nic nadzwyczajnego, chyba ze
25 FCR, ale to tez nie duzo.

Reasumujac najlepszym rozwiazaniem wydaje sie byc Hoto.
DLa tych zupelnie biedbych mozna wlozyc Suicide Branch
[50 FCR + bonus do life], ale wg mnie to jest niegodne
mojej uwagi. IMO nec powinien walic szybko i byc szybki
niz ledwo co chodzic i machac lapkami [ale za to jak
walnie to nawet akare moze wyniesc w kosmos ^^].

szyja [amulet]

AMU - fcr craft
2 skill
110 mana
20 fcr
60 life/10rl
10% mana reg

ocena:6
To jest po prostu pikne [chlip]. Prawde mowiac oprocz 2 do skill i
20 FCR kazda inna cecha [badz stat] jest tu wazny [chodzi mi np o
jakze wazde acz nie doceniane mana reg i mana bonus. Najchetniej
calego necia bym zrobil w itemach craft / rare ^^.Ten amu powinien
byc podstawa kazde szanujacego sie necia [jak jeszcze nie masz
to kupuj perfy , runy ral i craftuj !!! [doradzam craftowac postacia
o wysokim lvlu [90<], bo wtedy wychodzi bardzo ladne 2 do skilla necia.
A postac craftujaca musi byc na conajmniej 89 lvl. Fajnie by bylo,
tez gdyby amu mial high lvl req.

kalejdoskop mary [potocznie mara]
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętnoœci
Wszystkie Odpornoœci +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotnoœci
+5 do Zręcznoœci
+5 do Siły

ocena:5
supel !brakuje tylko 20 FCR do maxa

Magical amulet [venomous amulet of whale]
3 do p/b
bonus do lifa

ocena:5
Ten amu dostal pioteczke ze wzgledu na to ze daje najwyzszy
bonus do DMG z all amu, a do tego jak ma ladny bonusik do lifa
to sie od razu lepiej poczujemy. Gdyby nie to piekielne FCR
biegalbym z niebieskim amu . A co nie wolno ?


palce - pierscionki = ringi

A teraz : ringi.
Przede wszystkim build 125 FCR opiera sie na teori : "no sojs"
A dlaczego o tym za chwile.

craft/rare ring
10 FCR
all resy
energia
mana regen
mana [moze byc nawet ponad 100]
life



ocena:6
Dlaczego jest to lepsze od soja ? A no wiec daje przede wszystkim
fcr, ktorego soj nie ma. Dalej moze dawac wiecej many, niz te 25%
sojka i 20 many. Kosztem 1 skilla [okolo 20-30 dmg na czysto]
dostajemy np. mana regen, life, resy, 10 fcr. KIedys bylem za sojem,
ale zmienilem zdanie, poniewaz z tym sie o wiele przyjemniej gra.

raven
+150-250 do Skutecznoœci Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręcznoœci

ocena:6
CBF bardzo przydatne, do tego absorpcja zimna.
"my sie blizza nie boimy, sorca grozna tylk w zimy" by Psycho ^^
40 mana i bonus do DEX'a. Ten ring trza koniecznie miec ubrany.
Tylko na NvN zastaopiamy go sojem, lub drogim fcr ringiem.
A teraz pewnie by ktos zadal pytanie "czy runa cham w helmie
nie jest od tego lepsza ?". Odpowiedz brzmi "nie". KIedys owszem,
myslalem, ze cha mbedzie lepszy, ale w miare doswiadczenia zmienilem
zdanie. Po pierwsze zamiast bonusow dodatkowego soja zyskujemy :
40 do many [co juz jest ladnym bonusem i troche soja nadgania],
20 do dexa przy perfekcie oznacza, ze nie musimy dac 20 punktow w
dexa, tylko w vitality [co oczywiscie daje nam troche lifa],
zamist chama mamy wolny slot w helmie i mozemy tam wlozyc np.
jaha i miec 5% wiecej lifa. Do tego absorb procentowy zimna.
NA tvt z sorca np. nieocenione. Tutaj powiem to samo :
"nie wiem jak to dziala, ale z tymi bonusami gra sie mi lepiej".

soj [stone of jordan] = kamien jordana
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętnoœci
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many


ocena:5
no comments

bul kathos
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętnoœci
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałoœci
+0.5-49.5 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)

ocena:4
Bonus do DMG,lifa i to wszystko.Takie sobie dla neca.

kombinacje ringow

ring fcr + raven - typowo, jak masz najlpeszy sprzet z tego buildu
soj + raven - pod 75 fcr itemsetup
FCR + soj - jak masz chama w helmie
2*bul kathos - jak cie w leb strzelilo

ogolnie mozna dopasowac inne kombinacje zalezy od rulez/upodoban
[niepotrzebne skreslic]

pas [zeby gacie nie spadly]

arachnid
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętnoœci
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków)


ocena:6
Po prostu best. Wg mnie nawet rara czy crafta lepszego nie
znajdziesz. Szkoda, ze w 1.09 nie bylo takiego pasa. Jak
pierwszy raz zagralem w 1.10 i na karczmie zobaczylem pas
20 FCR i 1 do skilla to mi szczena opadla.

rekawice

TO gloves
2 do curses
20 FCR
25% to posison skill dmg
30 defense
cold resistance 30


ocena:6
Fajna sprawa na TvT [2 do klatw], siupa 20 FCR i resy.
Radze uzywac zeby dobic do progu FCR [bo brakuje].Jesli
ubieramy itemy do 75 FCR progu o wiele lepsze sa Frostburny
bo necro zawsze brakuje many ... "not enough mana" ^^

Frostburny
+10-20% Zwiększona Obrona
+30 Obrona
+5% Zwiększone Obrażenia
Zwiększenie Maksimum Many 40%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 2 sek.

ocena:6
Tez 6 za ... 40% zwieksza max many ... i zajefajne...
Te rekawice daja prawie tyle many co 2 soje [bo soje daja jeszcze
40 ]Gdyby nie wszedobylski brak FCR to te glovsy bylyby pierwsze
ale coz, jesli mamy walic dosyc fast to jednak TO rox.

Magefist
+20-30% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
+1 do Zaklęć Ognia
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 25%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Ognia

ocena:5
20 FCR , regenerate mana 25%.Tez dobre ale ja zamiast mana reg , stawiam
na 2 do klatw i 30 cold res.Mana reg az tak duzo nam nie da, a 30 cold
res nieraz uratuje nam tylek przed blizzem, 2 do curses, towarzysze z
teamu beda nas blogoslawic ... ^^ "oh thx necro, i love u" ^^
Te rekawice stosuje tylko w pojedynkach N versus N.

nozki [kapcie]

aldursy
Przedmiot Niezniszczalny
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+180 Maksymalna Wytrzymałoœć
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzi na Manę
Przywraca Wytrzymałoœć Plus 32%
+50 do Życia



ocena:6
40 FR/W - to max jaki moga miec buty. Do tego w aldurach naszemu necro
nogi sie nie poca [wlasciwosc niesmierdzenia skarpetek uaktywnia sie
na 101 lvl]. 50 life - ta cecha przesadzila nad wybraniem aldurow, w
porownaniu z innymi butami 40 FR/W np. booty IK, sandera, Natalii.
Co tu duzo mowic [i pisac]. Po prostu wspaniale.Wiem ze istnieje
takie cos jak marow bug, ale wtedy mamy wizienie na 33 i nie mozemy
go uzywac [kto by to naprawial] a jak zalozymy aldury to wiezienie
dochodzi do 4x lvl. Aha wystarczy zmienic eqipa i nasz nec jest zgodny
z realmem.Bo jak damy marrowy i bedziemy chcieli zagrac official duel
to trza robic noewgo neca.

talki

annihilus [uniqe]
1 skill
10-20 do statow
10-20 do resow
5-10 do otrzymywanego expa


ocena:6
no comments [moze byc tylko jeden w ekwipunku]

fungal grand charm of inertia/vitae/ [magic]
1 do p&b drzewka
+ cos tam do zycia

ocena:6
A oto i jest skiller dla naszego rzeznika. Ja preferuje skillery z 7 FRW,
poniewaz nasz necro powinien byc szybki. Dla mnie bieganie jest rownie
wazne jak life. Ale oczywiscie mozna stosowac skillery w roznych proporcjach.
Ten wysleszowany wyraz vitae bylby tez bardzo dobry, ale nie kazdego
jest stac na skillera z lifem. Dlatego spokojnie moge powiedziec, ze mozna
stosowac skillery bez lifa [moga byc czyste moga miec jakies dodatki].
Teraz nasuwa sie pytanie ile ich wlozyc ? Ja polecalbym ostro zwiekszyc
dmg tzn wsadzic 10 skillerow [inventory ma 40 kratek = 10 x 4].A wiec 10
pól zostaje wolnych [odliczajac annihila] to 9 kratek.

shimmering small charm of inertia [magic]
3% FR/W i 5 all res

ocena:6 Tymi charmikami zapychamy wolne miejsce w inventory. Uzywamy ich po
zeby nasz necio byl szybszy i mial wiecej resow. W miare potrzeb mozna
je zmienic na talki 5 FHR / 5 all res w dowolnych proporcjach [na smitera uzyteczne].
Radze oczywiscie pamietac o progu fhr, ktory podam za chwile.


Serpent's small charm of vitae[magic]
5 do all res

ocena:6
Jak wiadomo necowi zawsze brakuje many, a co do life no comments.
[klik]

Powyzej opisalem rozne charmy jakie mozna zalozyc naszemu necowi, ale
ich kombinacje niech lepiej kazdy sam sobie zlozy. Ja preferuje dobrac
skillery pod prog fhr. A small charmy jak kto woli. A oto i prog fhr neca :

fhr______0____5____10____16____26____39____56____86____152____377
frames___13___12___11____10_____9_____8_____7_____6______5_____4

Ja sam uzywam charmow w takich proporcjach : 2*skiller z fhr, 8*skiller
z frw, 3*sc all res/fhr, 6*20 life / 17 mana. Dzieki temu osiagam prog fhr
39 - czyli 8 fps.

plan B, czyli jak wyglada 2 zestaw broni

Hmm... no tutaj to mozna sie wykazac inwencja tworcza ^^. Drogi
zestaw jest zazwyczaj dopasowywany do usera.Tzn: kazdy gra jak lubi
i jak jest mu najwygodniej.To tez odnosi sie do 2 zestawu.To czy ktos
woli zregenerowac se lifa, zmienic zestaw jak umiera zeby zabic swojego
morderce,czy np miec resy na light jak widzie, ze zaraz dostanie strzala
to tylko jego wybor.Ponizej postaram sie zamiescic kilka wybranych
mozliwosci dobrania wlasnego zestawu.Choc nikt nie zaprzeczy, ze wybrane
itemsy na 2 zestaw mozna trzymac w skrzynce .... buehehehe
(o naginaniu zasad powiem dalej )

a) regeneracja lifa [rl]
a z czym to sie je ?
ano z tarcza 3 sox [na 4 nam troche str braknie ] i bronia 6 sox
Jak by tu to napisac .. ah juz wiem !Na skupie zlomu kupujemy 3 runki
dol i 6 jewelkow 4 rl.Dolki przyspawamy do tarczy , a jewelki mlotkiem
do naszej broni [polecam crystal sword].Co to nam daje ?
Ano 7*3 + 4*6 RL = 45 RL = 4,5 lifa na sekunde.
Pewnie sie ktos zapyta jak to stosowac i po co , no to powiem ...
Idziemy na duela...dostajemy strzala... uciekamy, zmieniamy zestaw
i regenerujemy troche sily.Po jakims tam zregenerowaniu wracamy do
walki z troche wieksza iloscia HP.Te kilka punktow zycia, moga nie raz
uratowac nam d00pe !!!

b) lepszy bs : wkladamy white dobrego i darkforce'a 3 do pb [zeby nie stracic
fcr]. I gdy chcemy puscic better bs or ibs robiym po prostu switcha. Na tvt
tego uzywam i gdy jesszcze nie widze nikogo na mapie puszczam ibs'y na tym.

c) bo z CTA [niedzowolone]
Jesli grasz bez zasad wsadzaj w jedna reke CtA, a w droga Lidlessa
wiecej w kwestii BO nie pomoge.Lidless jest po to zeby zwiekszyc
o 1 level poziom Bo.Wiadomo ze CtA rox na 2 zestawie, ale w
euro-pvp realm zabronione /baba to my nie jest/

Ano teraz dobiegl konca rozdzial zatytuowany "itemsetup"


V. Jak dostosować itemsetup?


Ano prosto. Potrzebne itemy wkladamy do skrzynki i przed walka
wkladamy co potrzebujemy. Najlepiej w postaci PvP wywalic all smieci
ze skrzynki i trzymac tam tylko itemy, ktore zmieniamy przed walka
[zalezy z kim gramy]

kurka nie chce mi sie tego tera pisac
reszte dopisze pozniej [zrobie aktualke]

VI. Strategy Room


Naginanie zasad :
^^
a)zasada dot. uzywania tele z enigmy:

- "Characters using Teleport** or ranged attack
are not allowed to use shield or block"

A wiec nasz nec nie moze uzywac shielda
NAginanie tej zasady to... 2 zestaw
Nalezy na 2 zesawie miec Wizarda [zeby nie obnizyc progu FCR] czyli
zeby szybciej robic tele i ... gdy robimy tele zmieniac zestaw, a jak
zamiezamy atakowac to spowrotem. NIe wiem jak maja sie do tego inni ..
ale IMO mozna sprobowac. Ja osobicie nie uzywamn enigmy dla tele, tylko
dla innych bonusow. Stosowac na wlasna odpowiedzialnosc !!!
Brak tele mozna bardzo latwo nadrobic :
- zamiast fungal charmow of vitea wsadzic | fungal charm of inertia |
i problem z glowy ^^

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pw-b12.pun.pl www.pracawniemczech.pun.pl www.badandsexy.pun.pl www.dragoonballzgt.pun.pl www.wyspakhorinisrp.pun.pl