[LO] Legion Ostrzy

[LO] Legion Ostrzy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-04-13 16:39:59

HeMiC[A]

Administrator

Na PRIV
Call me!
Skąd: 3miasto
Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 8
Punktów :   

Barbarzyńca

Czemu Barbarzyńca?

Oczywiście możesz mieć inną klasę postaci przeznaczona do MF i niemal wszystko w tym przewodniku będzie się nadawało dla innych postaci, ale dlaczego wybrałem Barbarzyńcę? Po pierwsze wszyscy, Barbarzyńcy mogą mieć więcej MF (1238.75%) niż jakichkolwiek inna postać (1144.75%). Po drugie, Barbarzyńcy mogą władać dwiema brońmi, i bronie ogólnie mają więcej MF niż tarcze. Barbarzyńcy również mogą używać itemków z dużymi wymaganiami odnośnie siły i zręczności, w porównaniu do Czarodziejki, która potrzebuje dodatkowych punktów w Energii.

Po trzecie, umiejętność "Znajdywanie Przedmiotów" jest wręcz bezcenna, zwłaszcza teraz kiedy to wpływ na nią ma Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu. Powiedzmy, że zabijasz Upadłego Szamana; prawdopodobnie dostaniesz jakiś przedmiot po jego śmierci. Nie liczy się czy to jest dobry czy zły przedmiot, ponieważ po użyciu skilla Znajdywanie Przedmiotu otrzymasz drugą szansę na uzyskanie kolejnego itemka. Innymi słowy: "To tak jakby zabić jednego monsterka dwukrotnie". Jeśli z jakiś przyczyny, całkowicie odmówisz użycia Barbarzyńcy, Druid, Nekromanta, lub Czarodziejka byłaby następnymi postaciami które stanowiły by najlepszy wybór. Moja sugestia: Stwórz Druida, jeśli nie Barbarzyńcę.

Mefisto upuści rzadki przedmiot za każdy razem na poziomie trudności Normal. Jeśli Twoja postać posiada +160% MF w momencie zabijania Mefisto będziesz maił szanse, że wypadnie Ci conajmniej jeden rzadki przedmiot.


Najczęściej Zadawane Pytanie odnośnie Magic Find

P: Jak działa Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu?
O: Jeśli masz przedmiot, który daje Ci 50% Szans na Znalezienie Magicznego Przedmiotu, i jeśli potwór którego zabijesz ma 2% Szansę na Drop Magicznego Przedmiotu to Twój współczynnik wzrośnie do 3%.

[2 + (2 * 0.50) = 3]

P: Czemu posiadając 100% Szansę na Znalezienie Magicznego Przedmiotu nie otrzymuje Magicznego Przedmiotu po zabiciu każdego Potworka?
O: Jest to związane z Szansą na Drop monsterka, którego uśmierciliśmy. Z 100% Szansą na Znalezienie Magicznego przedmiotu potwór, który ma 1% Szanse na Drop będzie miał teraz 2% Szansę na Drop.

P: Jakie przedmioty są uwzględnione jako Itemy Magiczne?
O: Do Magicznych Przedmiotów zaliczamy: magiczne przedmioty (niebieskie), przedmioty z zestawów (zielone), przedmioty rzadkie (żółte), oraz przedmioty unikalne (złote).

P: Ile w % wynosi najlepsza Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu?
O: Im więcej MF posiadasz tym lepiej. We wcześniejszych wersjach gry lepiej było mieć określone MF, ale nie obowiązuje to już w 1.09x.

P: Co ze sprawą wypadanie tylko Setów i Uniqów?
O: Za późno . Zdarzało się to we wcześniejszych wersjach, jednakże był to BUG, który już nie istnieje.

P: Czy Szansa na Znalezienie Magicznego przedmiotu działa na: beczkach, skrzyniach, "ukrytych skrytkach", urnach, i podobnym tego typu?
O: Yep. MF działa na tego typu rzeczy. Skrzynie itp. są dobrym miejscem na znajdywanie wielu przedmiotów, szczególnie jeśli znajdujesz się w posiadaniu itemka dającego X% Dodatkowego Złota.

P: Czy Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu działa na Unikalne i Super Unikalne Potwory?
O: Oczywiście.

P: Czemu należy nosić przedmiot dodający jedynie 1% do Szansy na Znalezienie Magicznego Przedmiotu?
O: Wszystko się liczy przy MF; ten 1% jest bardzo ważny. Nie zapominajmy także ze z tego 1% robią się większe liczby.

P: Czy MF ma wpływ na rune drop?
O: Nie, Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu nie wpływa w żaden sposób na drop Runów.

P: Co z Magic Find i wyjątkowymi oraz elitarnymi przedmiotami?
O: Nie, ale jeśli oczekujesz, że wypadnie Ci Wyjątkowy lub Elitarny przedmiot wiedz że masz o wiele większe szanse na to, iż będzie to Przedmiot Magiczny.

P: Czy Magic Find współdziała ze Skillem Barbarzyńcy "Znajdywanie Przedmiotów"?
O: hm to już zostało powiedziane, jednakże dla spokoju mojego i Waszego potwierdzam, że Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu ma wpływ na wyżej wymienioną umiejętność Barbarzyńcy.

P: Czy Magic Find ma wpływ na Hazard i nagrody z Questów (takie jak: Umagicznianie u Charsi, Pierścień Orumusa, czy broń od Anya zależna od klasy postaci)?
O: Niestety, Nie.

P: Czy Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu działa w stosunku do Sługów i Najemników?
O: Tak. Jeśli ty zabijesz potwora, jedynie Twoja Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu ma wpływ na jego drop. Jednakże jeśli monsterka uśmierci Twój Pomocnik. Jego szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu sumuje się z MF Twojej postaci. Postępując logicznie należy uzbroić naszego Najemnika w Stuff z dużym MF i pozwolić mu na zadanie ostatecznego ciosu w walce z Unikalnymi i Super Unikalnymi Bosami aby zwiększyć swoje szanse na jakiś cool item.

P: Jak przedstawia się sytuacja Szansy na Znalezienie Magicznego Przedmiotu w drużynie?
O: Jedynie Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu osoby, która zadaje śmiertelne uderzenie jest brana pod uwagę i ma wpływ na Drop Potworka. Zaleca się więc przed rozgrywką ustalenie kto ma największą Szansę na Znalezienie Magicznego Przedmiotu i na pozwalanie mu na otwieranie skrzyń i tym podobnych, oraz na zadawanie przez Niego ostatecznego ciosu w walce z Unikalnymi i Super Unikalnymi Bosami.

P: Czy większa ilość graczy w grze bądź komenda "Players X" ma wpływ na Szanse Znalezienie Magicznego Przedmiotu?
O: Oczywiście, im większa ilość graczy w grze tym większy drop potworków. Co jest równoznaczne z większą szansą na znalezienie jakiegoś fajnego uzbrojenia. Jednakże należy podkreślić również fakt, że liczba graczy biorących udział w grze nie ma wpływu na Item Drop Unikalnych i Super Unikalnych Bossów. One zawsze wyrzucają te same itemki bez względu na ilość graczy biorących udział w rozgrywce, jedynie Twoja Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu ma wpływ na Item Drop zabitego Bossa.

Ważna informacja: Nie ma jakiejś zasady na MF, ale opłaca się mięć więcej niż 110% dla itemów typu set, rare, i uniq, ale nie na regularne itemy. Tak, więc zadacie sobie pytanie "Czy źle jest mieć więcej niż 110% Szansy na Znalezienie Magicznego Przedmiotu?" Oczywiście, że nie, najwyższa Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmiotu jest nadal najlepsza.

Opis Statystyk Postaci

Twoim pierwszym i głównym celem w grze powinno być osiągnięcie wymagań dla całego wyposażenia, które zamierzasz nosić. W tym celu należy przeznaczyć odpowiednia ilość punktów Statystyk na Siłę oraz Zręczność. Więcej punktów w Zręczność niż wymaga tego nasze wyposażenia nie należy wpakowywać, chyba, że blokujesz zbyt małą ilość zadawanych Ci ciosów. Jeśli uważasz, że robisz zbyt małe obrażenia swoją bronią jest na to sposób: Przeznacz więcej Punktów Statystyk (Statsów) w Siłę, ponadto wiele dobrych przedmiotów ma spore wymagania dotyczące Siły, tak więc Twoje działanie nie będzie daremne. Zaleca się wpakowanie w Siłę około 45% Statsów jakie masz dostępne w czasie dochodzenia do 99lvl Co się tyczy sprawy Many nie powinno się w nią pakować żadnych Punktów Statystyk. Miej to stale na uwadze, jednakże należy również pamiętać również o tym, że wszystkie znaczące umiejętności Barbarzyńcy potrzebują Many. Będziesz poświęcać Manę np. na Skill "Znajdywanie Przedmiotów", który to jakby nie patrzeć trochę tej many jednak potrzebuje. Dlatego też najlepszy rozwiązaniem jest tutaj posiadanie przedmiotów z mana leechem albo itemy z +X mana za zabitego przeciwnika. Żywotność jest Atrybutem, na którym należy najbardziej skoncentrować swoją uwagę i przysługujące nam Punkty Statystyk. Od momentu, w którym nie będziesz robił dużych obrażeń a skupiał się jedynie na Znajdywaniu Magicznych Przedmiotów będziesz musiał pozostać żywym na tyle długo aby rozprawić się z nacierającą na Twoją Postać hordę wysłanników Piekieł.

Umiejętności

Poniżej znajdziecie Tabelę, która przedstawia obrazowo w jakie Umiejętności należy inwestować i określa ilość Punktów, które należy na nie przeznaczyć. Wszystkie te zabiegi sprawią, że Postać Twojego MF Barbarzyńcy będzie odpowiednio i optymalnie rozwinięta.

Zawołania Bitewne     Sztuki Walki     Umiejętności Bojowe
Skowyt (1)     Mistrzostwo we władaniu Mieczami (20*)     Odrzucanie (1)
Znajdywanie Mikstur (1)     Mistrzostwo we władaniu Toporami (0)     Skok (1)
Drwina (1)     Mistrzostwo we władaniu Buławami (0)     Podwójne Uderzenie (0)
Okrzyk (*)     Mistrzostwo we władaniu Bronią Drzewcową (0)     Ogłuszanie (1)
Znajdywanie Przedmiotów (8*)     Mistrzostwo w Rzucaniu (0)     Podwójny Rzut (0)
Okrzyk Bojowy (1)     Mistrzostwo we władaniu Włóczniami (0)     Atak z Wyskoku (1)
Rozkazy (20)     Zwiększona Wytrzymałość (1*)     Koncentracja (1)
Ponury Totem (0)     Skóra z Żelaza (1-5)     Szał Bitewny (0)
Zawołanie Bitewne (6*)     Zwiększona Szybkość (1)     Trąba Powietrzna (20)
Dowodzenie (1)     Naturalne Odporności (11-13)     Berseker (1)
* Umiejętności opcjonalne. Czytaj poniżej, aby dowiedzieć się więcej.

Zawołania Bitewne

Jeśli zamierzasz używać umiejętności Znajdywanie Przedmiotów na każdym unikalnym potworze, zainwestuj więcej punktów w jej rozwój. Jeśli jednak zamierzasz używać jej sporadycznie jeden czy dwa punkty powinny wystarczyć. Rozkazy to bardzo dobra umiejętność, która swoje prawdziwe walory ukazuje w walce w drużynie. Przed walką wskazane jest użycie umiejętności Zawołanie Bitewne (War Cry) aby ogłuszyć i zadać obrażenia przeciwnikom. Sześć punktów zainwestowane w tą umiejętność powinny w zupełności wystarczyć, ale ilość zainwestowanych w nią punktów zależy tylko i wyłącznie od osobistych potrzeb i oczekiwań każdego gracza.

Mistrzostwa we władaniu bronią

Oczywiście jeśli nie używasz Mieczy wpakuj punkty w to Mistrzostwo jakiej używasz broni. Może ktoś zapytać po co aż 20 punktów w SW (Sword Mastery)? Odpowiedź jest bardzo prosta: Max SW = większy dmg = szybsze Mef Runy, Baal Runy etc. Zaleca się przeznaczenie jedenastu - trzynastu punktów na Naturalne Odporności (na 13 slvl daje nam to 60% do Odporności). Skóra z Żelaza - dziwi Was czemu tylko 1 do 5 punktów? "Ładnie wygląda duże AC, jednakże to nie wszyzsto" jak to określił jeden z graczy "olać AC" ubytek życia zaraz zleechujemu. Zwiększona Wytrzymałość i Szybkość są umiejętnościami zupełnie opcjonalnymi. Jeżeli prowadzisz "walkę podjazdową" i często oddalasz się z pola walki używaj ich w innym wypadku raczej nie jest to wskazane. Wiadomo, że kilka punktów zainwestowanych w te umiejętności nikomu nie zaszkodzi a czasami może wręcz pomóc, dlatego poświęcenie paru punktów w te umiejętności nie będzie marnotrawieniem dostępnych punktów do rozdania.

Umiejętności Bojowe

Aż do momentu w którym będziemy mogli zainwestować w Trąbę Powietrzną należy inwestować najmniejszą ilość punktów w skille dzięki, którym będziemy mieli możliwość rozwinięcia Trąby Powietrznej. Umiejętność ta może być używana w celu kontrolowania dużej liczby nacierających na nas wrogów, nie trzeba jednak wymaksowywać tej umiejętności. Głównym atakiem naszego Barbarzyńcy powinien być Berseker. Bonus, który otrzymujemy podczas używania tej umiejętności w znaczącym stopniu pomoże nam w zwiększeniu naszych obrażeń (jak wiadomo większość przedmiotów do Magic Find nie ma zbyt wysokiego damagu), dodatkowe obrażenia od magii pomogą nam w walce z monsterami odpornymi na ataki fizyczne.

Opis Punktów Umiejętności

Definitywnie rozdawanie punktów umiejętności winno zacząć się od inwestowanie we wcześniej wybrane mistrzostwo we władaniu bronią. Jeśli jednak chcesz poczekać z rozdawaniem punktów w Mistrzostwo we władaniu bronią do momentu znalezienia jakiejś dobrej broni powinieneś inwestować w umiejętności, które poprzedzają Trąbę Powietrzną oraz Bersekera. Powinieneś również zacząć inwestować w Okrzyki. Jeśli definitywnie chcesz zacząć znajdować dobre przedmioty jak najwcześniej to się tylko da nawet z bardzo małą ilością MF zalecane jest zachowanie kilku punktów umiejętności i zainwestowanie ich w Mistrzostwo a następnie w Trąbę Powietrzną i Bersekera.

Uzbrojenie

Jasna sprawa, że niektórzy z Was będą chcieli używać przedmiotów do Magic Finda jedynie w walce z unikalnymi i super unikalnymi bosami lub potworkami, ten fragment opisuje jakich przedmiotów winno się używać do zmaksamilizowania ogólnego poziom Twojego MF. Wszystkie poniższe przedmioty winne być zsoketowane z użyciem albo Doskonałych Topazów albo Runów Ist, zależne jest to od rodzaju przedmiotu. Klejnoty do Magic Find nie są zalecane, ponieważ chyba nikt nie chce tracić zsoketowanego przedmiotu bonusem w postaci +17% MF jeśli modyfikator ten może wynieść +25% w przypadku użycia Runu Ist. Nie należy jednak marnować tych trudnych do znalezienie Runów Ist w hełmach bądź zbrojach, użyć ich należy w pierwszej kolejności do broni i tarcz. Wszystkie z poniższych przedmiotów pochodzą z Patcha 1.09 chyba, że napisane jest inaczej.

Zbroja

    *

      (147.75-148.75%) Skullder's Ire (1.25-123.75% +MF zależne od poziomu postaci; soketowana z jednym 24% Doskonałym Topazem lub 25% Runem Ist) [Bardzo trudna do znalezienia i droga do zakupienia.]
    *

      (112-113%) Tal Rasha's Guardianship (88% +MF; soketowana z jednym 24% Doskonałym Topazem lub 25% Runem Ist) [Nie trudna do znalezienia tak jak Skullder's Ire, ale nadal nie zbyt łatwa do zdobycia.]
    *

      (100%) Wealth (Słowo Runiczne, dlatego jest niemożliwa do zsoketowania) [Łatwo jest znaleźć Rune Tir, ale niestety nie Ko i Lem.]
    *

      (100%) Soketowana Zbroja (4) (socketowana czterema 25% Runami Ist) [Wykonaj taką zbroję, jeśli masz duży zapas Runów Ist.]
    *

      (96%) Soketowana Zbroja (4) (soketowana czterema 24% Doskonałymi Topazami) [Bardzo tania i łatwa do wykonania.]

Broń Główna

    *

      (180%) Soketowana Broń (6) (sześć 30% Runów Ist) [Szalenie trudna do wykonania, chyba, że Twoi przyjaciele są ma tyle uprzejmi i podarują Ci swoje Runy dla Twojej dyspozycji.]
    *

      (159%) Blade of Ali Baba (99% +MF; zsocketowane dwoma 30% Runami Ist) [Obecnie znalezienie Ostrza Ali Baby jest rzeczą dość łatwą do wykonaia, zważywszy na dużą ich ilość na realmie..]
    *

      (130%) Gull (100% +MF; soketowany jednym 30% Runem Ist) [Gull jest naprawdę łatwy do zdobycia, zważywszy na tak dużą liczbę osób, które posiadają tą broń.]

Druga Broń

    *

      Barbarzyńcy są jedynymi postaciami, które mogą używać drugiej broni. [Z wyjątkiem Assassianek, ale one są zdolne używać jedynie Szponów etc.]
    *

      Jest rzeczą zupełnie opcjonalną czy używać będziesz dwóch broni po 180% każda czy jednej takiej broni oraz 100% Tarczy do Magic Find. Używaj tego co jest Ci wygodniej używać w danym momencie.
    *

      (180%) Soketowana Broń (6) (sześć 30% Runów Ist) [Znalezienie i wytworzenie drugiej takiej broni będzie naprawdę rzeczą trudną do zrobienia, ale postaraj się jak tylko to możliwe, aby wykombinować drugą taką broń!]
    *

      (159%) Blade of Ali Baba (99% +MF; zsoketowane dwoma 30% Runami Ist) [Znalezienie drugiego Ostrza Ali Baby będzie naprawdę wielkim wyczynem, ale może masz możliwość pożyczenia jednego od przyjaciela.]
    *

      (130%) Gull (100% +MF; zsocketowany jednym 30% Runem Ist) [Znalezienie dwóch Gulli nadal nie powinno sprawić większego problemu - poprostu popytaj ludzi na rożnych kanałach na Battle.Necie.]

Tarcza

    *

      (100%) Soketowana Tarcza (4) (cztery 25% Runy Ist) [Znajdź Tarczę z dobrym blokiem i poszukaj wspomnianych Runów Ist. Tarcza taka jest naprawdę trudna do zrobienia zważywszy na liczbę Runów Ist, które możemy znaleźć.]
    *

      (75%) Soketowana Tarcza (3) (trzy 25% Runy Ist) [Oczywiste jest, że łatwiej znaleźć jest trzy Runy Ist, niż cztery, ale sądzę, że nie będziesz zbyt szczęśliwy jeśli użyjesz trzech swoich Runów Ist a później znajdziesz czwarty. Dlatego też zalecane jest poczekanie na znalezienie czwartego Runu Ist .]
    *

      (45%) Milabrega's Orb (20% +MF; zosocketowana jednym 25% Runem Ist) [Kula Milabergii jest raczej łatwa do znalezienia.]
    *

      (25%) Rhyme (Słowo Runiczne, dlatego też jest niemożliwe do zsoketowania) [Shael i Eth nie są raczej Runami, które trudno zdobyć, więc i utworzenie tego słowa nie powinno nikomu sprawić większego problemu.]

Hełm

    *

      (78-80%) Griswold's Valor (30% +MF; soketowany dwoma 24% Doskonałymi Topazami lub dwoma 25% Runami Ist) [Zdobycie tego hełmu nie jest rzeczą zbyt trudną szczególnie jeśli popytacie się ludzi grających Paladynami. Jednakże znalezienie jednego z nich bez Runów bądź kamieni włożonych w niego będzie już trochę większym wyzwaniem..]
    *

      (74-75%) Harlequin Crest (50% +MF; zskoetowany jednym 24% Doskonałym Topazem lub jednym 25% Runem Ist) [Znalezienie go będzie niewątpliwie rzeczą dość trudną, jednakże zdobycie go drogą handlu z odrobiną szczęścia powinno być już o wiele łatwiejsze.]
    *

      (74-75%) Fortuitous Circlet of Luck (50% +MF; soketowana jednym 24% Doskonałym Topazem lub jednym 25% Runem Ist) [Znalezienie tego itemu z tym prefixem i suffixem jednocześnie graniczy niemal z cudem. Naprawdę niewielu ludzi posiada go na trade.]
    *

      (74-75%) Tarnhelm (50% +MF; zskoetowany jednym 24% Doskonałym Topazem lub jednym 25% Runem Ist) [Chociaż znalezienie Tarnhelms jest rzeczą w miarę łatwą i osiągalną zważywszy na liczbę osób, które go posiadają to znalezienie 50% Tarnhelm będzie już o wiele większym wyzwaniem.]
    *

      (75%) Soketowany Hełm (3) (trzy 25% Runy Ist) [Nie zalecam robienia takiego Hełmu, no chyba, że Runy Ist spadają Ci jak deszcz z nieba.]
    *

      (72%) Soketowany Hełm (3) (trzy 24% Doskonałe Topazy) [Najlepsza i zarazem najtańsza droga na posiadanie w miarę dobrego Hełmu do MF.]

Rękawice

    *

      (40%) Chance Guards [Mogą być naprawdę trudne do znalezienia, ale drogą handlu powinno dostać się je w dość łatwy sposób.]
    *

      (34%) Rzadkie Rękawice (jedynie rękawice pochodzące sprzed Patcha 1.08) [Szansa na ich posiadanie zależna jest od liczby osób, które trzymają je od Patcha 1.07.]
    *

      (25%) Magiczne / Rzadkie Rękawice [Są bardzo łatwe do znalezienia.]

Buty

    *

      (50%) War Traveler [Bardzo drogi, jeśli item chcemy zdobyć go drogą handlu.]
    *

      (35%) Buty Szczęscia [Mogą one być trudne do znalezienia, jednakże nie zbyt trudne.]
    *

      (34%) Rzadkie Buty (jedynie pochodzące sprzed Patcha 1.08) [Sznasa na ich znalezienie jest dość duża zważywszy na liczbę osób, które mają je w posiadaniu od Patcha 1.07.]

Pas

    *

      (30%) Goldwrap [Drogą handlu jest dość łatwy do zdobycia, jednakże 30% Goldwrap może być już trochę trudniejszy do znalezienia.]
    *

      (15%) Piękne Odzienie Tal Rasha (Tal Rasha's Fine-Spun Cloth) (Dość ciekawym rozwiązaniem jest skompletowanie poza pasem również Amuletu TR - Orzeczenie Tal Rasha (Adjudication), oraz Straży TR (Guardianship) - zbroja, aby uzyskać dodatkowy 65% Bonus do Magic Find) [Nie powinno być większych problemów z wyhandlowaniem tych itemów, najlepiej pytać o nie Czarodziejki.]

   

Goldwrap: Najlepszy Pas przeznaczony do Magic Find jaki można zdobyć.


Pierścienie

    *

      (Oczywistą rzeczą jest to, że możesz nosić dwa takie samie pierścienie.)
    *

      (100%) Constricting Ring [Wyjątkowo trudny do zdobycia, a wymagany 95 clvl i Uzupełnianie Życia -30 są raczej niezbyt zachęcającymi modyfikatorami, które mogły by wpłynąć na nasze starania w zdobyciu go.]
    *

      (40%) Fortuitous Ring of Fortune [Zestawienie tego prefixu i suffixu na jednym przedmiocie jest niestety wielce rzadko spotykane.]
    *

      (30%) Nagelring [Przynajmniej ten Pierścień jest stosunkowo prosty do zdobycia w handlu, jednakże należy liczyć się z dość sporymi kosztami poniesionymi za jego wyhandlowanie.]

Amulet

    *

      (50%) Fortuitous Amulet of Luck [I ponownie te dwa modyfikatory spotkane na jednym przedmiocie w tym samym czasie, Ci, którzy znajdą ten Amulet mają naprawdę duże szczęście.]
    *

      (48%) Rzadki Amulet (jedynie amulety pochodzące sprzed Patcha 1.08) [Nie będzie łatwo go wyhandlować szczególnie z 48% modyfikatorem do MF, zazwyczaj występują z modyfikatorem +40% do MF lub niższym.]
    *

      (35%) Rare Amulet [Niestety nadal niełatwy do zdobycia, jednakże najłatwiejszy do zdobycia jeśli chodzi o dobre Amulety do MF.]

Talizmany

    *

      Wielkie Talizmany: (1-12%) Lucky Grand Charm of ___ [Dość łatwe do znalezienie szczególnie zważywszy na fakt iż są to Wielkie Talizmany.]
    *

      Duże Talizmany: (1-6%) Lucky Large Charm of ___ [Z ekonomicznego punktu widzenia nie jest zalecane posiadanie dwóch Dużych Charmów dających maksymalnie po 6% do MF i zajmujące 4 miejsca w Inventory, jeśli możemy posiadać Wielki Charm zajmujący 3 miejsca w Inventory i dający +12% do MF.]
    * Małe Talizmany:
          o

            (6-7%) ___ Small Charm of Good Luck [Definitywnie najlepsze Charmy jakie można posiadać. Tylko pomyślcie: Dwa małe Talizmany Szczęścia (14%) zajmują tyle samo miejsca co jeden Duży Talizman (6%). Natomiast trzy Małe Charmy Szczęscia (21%) zajmują tyle samo co jeden Wielki Talizman (12%). Jednakże są one bardzo trudne do znalezienia i bardzo drogie w handlu. W normalnych warunkach jeden taki Charm kosztuje SOJa.]
          o

            Jeżeli posiadasz czterdzieści 7% Małych Talizmanów (280% Magic Find), masz zapełnione całe Inventory i musisz mieć przyjaciela pod ręką, który mógłby zbierać za Ciebie przedmioty. Jeśli natomiast posiadasz 36 takich Talizmanów masz wystarczająco dużo miejsca na Kostkę Horadrimów, w której to masz możliwość trzymania Księgi Miejskiego Portalu, oraz Księgę Identyfikacji, powinieneś mieć również w niej kilka kluczy do otwieranie napotkanych na swojej drodze skrzyni. Oczywiście zebranie tak dużej ilości tych Charmów jest rzeczą naprawdę męczącą i jedynie osoby posiadające dość silnej woli będą mogły tego dokonać. Co się tyczy ilość tych Talizmanów jest to rzecz zupełnie indywidualna, każdy będzie nosił ich tyle ile może lub ile ma możliwość nosić .

Notatki odnośnie wyposażenia

Miej ciągle na uwadze, że im wyższy poziom MF tym więcej będzie wypadać unikalnych i innych magicznych przedmiotów, niektóre z nich mogą być właśnie tymi, których od tak dawna szukasz. Tak więc na początku radziłbym skoncentrować się na zdobywaniu drogą handlu lub każdą inną jaką masz tylko możliwość Runów Ist. Używaj przedmiotów do MF z innych swoich postaci, żeby zwiększyć poziom swojego MF już od samego początku.

Efektowna gra z najemnikami

Najemnik (Mercenary) będzie bardzo cenny dla Twojego Magic Find Barbariana. Po pierwsze będzie on Twoim partnerem w walce przez cały okres Twojej rozgrywki oraz do momentu, gdy będziesz robić nie zbyt duże obrażenia będzie wspomagać się w walce. Doprowadź swojego Najemnika do jak najwyższego poziomu jak to tylko możliwe (maksymalny poziom, który może osiągnąć nasz Merc to 98clvl) później pozostaw mu lub jej sprawę załatwiania Twoich przeciwników. Ktoś pewnie zapyta w jakim celu ma to uczynić? Jak to już było wspomniane w FAQ Szansa na Znalezienie Magicznego Przedmioty Twojego Pomocnika sumuje się z wartością Twojego MF. Wyposaż swojego Pomocnika w dobry stuff do MF i pozwól właśnie jemu zadać ostateczne uderzenie każdemu bossowi.

Zalecam wynajęcie Pomocnika z III Aktu, żadnego innego. Po pierwsze będzie on w stanie trzymać miecze i tarczę - zwiększa to jego poziom MF. (W porównaniu do Łuczniczki z I Aktu, która Bonus z broni dostaje wyłącznie z Łuku.) Po drugie nasz pomocnik będzie używał swoich umiejętności do rozprawienia się ze swoim przeciwnikiem a nie miecza. Tak, więc nie ważne jest czy jego miecz będzie zadawał 0-1 obrażeń czy 150-200. Nie ma znaczenia, którego z Pomocników wybierzesz. Czy będzie on posługiwał się Ogniem, Zimnem czy Błyskawicami, jest to tylko i wyłącznie Twój wybór.

Najwyższy poziom MF u najemnika: (80%) Griswold's Valor [dwa 25% Runy Ist] + (148.75%) Skullder's Ire [jeden 25% Run Ist] + (180%) Soketowana Broń (6) [sześć 30% Runów Ist] + (100%) Soketowana Tarcza (4) [cztery 25% Runy Ist] = 513.75%.

To całkiem dużo MF jak na Najemnika :]. Teraz dodaj tą wartość do maximum swojego Magic Find:

513.75% + 1238.75% = 1752.5%

A teraz trochę rzeczywistości. Zebranie takich itemów dla siebie i najemnika jest ogromnym wyczynem i naprawdę graniczy z cudem. Jeśli uda Ci się to zrobić będziesz chyba Mistrzem od MFu. Jeśli komukolwiek uda się tego dokonać to proszę o podesłanie mi screenów ukazujących taki chodzący "wykrywacz itemów"

Strategia Znajdywania Przedmiotów

Przyjaciele z Battle.Net będą naprawdę pomocni, jeśli zdecydujesz się na stworzenie MF Barbarzyńcy. Kiedy osiągniesz już wysoki poziom MF Twoja Skrzynia będzie przeładowana itemami, dlatego też będziesz musiał posiadać wiele mułów, oraz przyjaciół, którzy pomogą Ci w transporcie tychże przedmiotów. Ponadto, jeśli zdecydujesz się na zapchanie całego Inventory Charmami z Bonusem do MF będziesz musiał mieć kogoś, kto za Ciebie będzie zbierał wypadające przedmioty. Jeśli masz zamiar grać w 8 osobowych grach miej na uwadze to, że ludzie zaraz po zobaczeniu Uniqa będą chcieli dostać go dla siebie. Dlatego też zalecam grać z dobrymi przyjaciółmi, do których posiadamy wielkie zaufanie. Poproś również kumpli, aby pożyczyli Ci na pewien czas swoje przedmioty do MF a odpłacisz im później z nawiązką różnymi fajnymi przedmiotami, które dzięki tym przedmiotom znajdziesz.

Użycie swoich wysoko-poziomowych postaci jest wskazane, aby to właśnie nimi wyposażyć naszego dopiero co powstającego Barba w dobry stuff do MF. Jeśli jakaś z Twoich postaci posiada coś ciekawego co przydało by Ci się w rozwinięciu MF oczywiście przeżuć to natychmiast do swojego powstającego Barba

Używanie tylko i wyłącznie przedmiotów do MF w czasie walki nie będzie rzeczą prostą szczególnie jeśli napotkamy na trudne do wyeliminowania potwory. Bardzo dobrym i właściwie chyba stosowanym przez wszystkich graczy MF rozwiązaniem jest posiadanie Broni dającej Bonus do MF jako switch. Jasną rzeczą jest to, że używać jej najlepiej do zadawania kończącego uderzenia a jako główną broń nosić Grandfather/Doombringer/Lightsabre/RuneWord Furia/RuneWord Cisza/RuneWord Honor/jakiś dobry Cruel. Uważaj na ataki elementarne przeciwnika, na obrażenia z dystansu oraz na potwory posiadające potężne uderzenie, ponieważ Twoje Odporności i Obrona mogą nie spisywać się najlepiej w takich wypadkach.

Miejsca Najlepszych Dropów

Podczas podróży po przedmioty winniście zwrócić szczególną uwagę na miejsca gdzie znaleźć można znaleźć super unikalne i unikalne potwory, oraz bossów tak aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie jakiegoś dobrego sprzętu. Również miejsca, gdzie występują duże skupiska wielu potworów w jednym miejscu są również bardzo interesujące, dzieje się ta ponieważ większa ilość przeciwników równa się większej liczbie itemów, z których część może przedstawiać jakąś wartość handlową.

    *

      Akt 1: Można tu znaleźć dość ciekawych unikalnych i super unikalnych bossów takich jak Krwawa Orlica, Biszibosz czy Rakaniszu oraz wielu innych. Prawie na każdej lokacji znajdziecie jakiegoś godnego do zabicie przeciwnika. Jednakże nie zawracaj sobie głowy szukaniem przedmiotów tutaj dopóki nie dojdziesz na Koszmar i Hell.
    *

      Akt 2: Nie ma tu raczej przeciwników godnych do uwagi, tak więc nie polecam wracania do tego aktu w celach Item Find.
    *

      Akt 3: Akt ten jest naprawdę bogaty w różne unikalne i super unikalne potwory pałętające się po dżungli i czekających tylko na ich zabicie, jednakże Travical i Kazamaty Nienawiści Poziom 3 są znacznie lepsze w celach znajdywania przedmiotów. Szczególnie polecam eliminacje Członków Rady w Travical oraz na Trzecim Poziomie Kazamatów. Mogą oni naprawdę okazać się dobrymi wujkami, którzy obdarują nas ciekawymi itemkami.
    *

      Akt 4: Jest tutaj dość przyzwoita liczba godnych naszej uwagi przeciwników, szczególnie na Rzece Płomieni (River of Flame). Hephasto z pewnością wyrzuci jakieś fajne itemki, jednakże przestrzegam przed jego zdolnościami, które pojawiają się na Nightmare i Hell - mogą one sprawić czasem pewne problemy w zabiciu go. Również w wyniku otwarcia Pieczęci przed Diablo będziesz miał możliwość zabicia kilku ciekawych przeciwników, którzy są w stanie wyrzucić niezłe itemy.
    *

      Akt 5: Wśród obszarów Lodowych Jaskiń będziemy mieli możliwość pozbycia się kilku porządnych przeciwników, również w wyniku otwarcia często spotykanych Evil Urnach będziemy mogli pozbyć się kilku unikalnych bossów. Przed Otwarciem takiej Urny radziłbym "posprzątać" teren wokół niej a dopiero później brać się za Bossa, który pojawi się po jej otwarciu. Znalezienie tych urn sprawi, że będziesz mógł zabić sporą ilość unikalnych monsterków co równa się sporej liczbie fajnych itemków. Zlodowaciała Wyżyna (The Frigid Highlands) posiada dużą ilość pałętających się bez celu przeciwników, Punkt Nawigacyjny znajduje się w pobliżu Shenka Overseera, który też może dać nam całkiem interesujące itemy. Również na Płaskowyżu Arreat (Arreat Plateau) ma dużą liczbę unikalnych potworów szczególnie w pobliżu wejścia do Krzyształowego Przejścia (Crystalline Passage).

Bossowie i ich dropy
#

Andariel: Jest dość łatwo do niej dotrzeć, zazwyczaj po zabiciu jej otrzymujemy kilka klejnotów, oraz kilka Magicznych Przedmiotów. Jeśli chcesz łatwo zabić Bossa Andariel jest do tego bardzo dobrym celem, jednak nikt nie zagwarantuje Ci dobrego dropu po zabiciu jej.

#

Duriel: Chyba każdy wie, że dojście do Duriela zajmuje trochę czasu, zazwyczaj również jego drop nie jest zbyt obfity w porządne przedmioty, dlatego radziłbym omijanie go jeśli chodzi o Item Run.

#

Mephisto: Łatwy do znalezienia, drop ma również niczego sobie , dlatego też za każdym razem gdy wchodzisz do udaj się do Punktem Nawigacyjnym do Kazamatów Nienawiści na Poziom 2. Pięć czy Sześć rzadkich przedmiotów po zabiciu na Koszmarze Mephista nie jest rzeczą niespotykaną, wręcz czymś zwyczajnym. Zabicie Mephista jest o wiele łatwiejsze na Koszmarze niż na Piekle, tak więc zdobądź kilka dobrych przedmiotów na nim na Koszmarze a później udaj się w tym samym celu na Piekło.

#

Diablo: Stosunkowy prosty do znalezienia, jednakże dojście do niego jest troszkę uciążliwe, najpierw przejście Rzeki Płomieni, później otwarcie tych wszystkich pięciu pieczęci. Jest również trudniejszy do zabicia niż Mephisto, jednakże posiada bardzo dobry drop jeśli mamy wysoki poziom MF. Tak, więc niektórzy mogą zechcieć go troszeczkę pomęczyć w celu zdobycia itemków.

#

Baal: Kolejna ofiara naszej podróży po itemy. Niestety, ale Słudzy Baala nie są dla nas zbyt hojni i w większości przypadków obdarowują nas jedynie klejnotami, magicznymi oraz normalnymi przedmiotami. Inaczej sytuacja przedstawia się z Baalem jak wiadomo na Hellu ma on 95 poziom, dlatego też posiada dość ciekawy drop. Jest o wiele prostszy do zabicia niż Diablo, ale nie tak prosty jak Mephisto.
   

Podobnie jak to się ma z Mephisto nawet z małą wartością MF masz już spore szanse na znalezienie jakiegoś magicznego itemku z Shenka bądź każdego innego unikalnego monstera.

Budowanie MF

Ponownie zalecam użycie swoich wysoko levelowych postaci do zebrania jak najlepszych itemków do MF jak to tylko możliwe. Jest jeszcze jedno dość ekonomiczne rozwiązanie dotyczące MF Barbarzyńcy, otóż możesz równie dobrze przekształcić swojego wysoko-poziomowego Barbariana na Barbarzyńcę do MF w takim wypadku nie będziesz musiał nabijać tak wielu lvlei abyś mógł używać przedmiotów przeznaczonych do MF. Jeśli zaczynasz jednak budować swoją postać od "zera" po prostu zbierz tyle przedmiotów do MF ile tylko będziesz w stanie. Popytaj ludzi o jakiekolwiek zbędne pierścienie lub jakiekolwiek inne przedmioty do MF, [jednakże nie błagaj o nie etc.]; nawet z trochę większą ilością MF będziesz mógł znaleźć dużo lepsze przedmioty niż wcześniej. Zbieraj każdy Charm i Módl się zupełnie jak Paladyn aby był do Talizman z modyfikatorem odpowiedzialnym za zwiększenie MF :] Użyj pozostałych swoich postaci, aby wyhandlować nimi jak najlepsze przedmioty dla swojego nowego Barba, który w przyszłości z pewnością zrekompensuje poniesione na niego wydatki. Nie zaprzeczam, że zanim zaczniesz zdobywać dobre itemy minie trochę czasu, ale bądźcie cierpliwi, a Wasze czekanie zostanie wynagrodzone bardzo dobrymi przedmiotami.

Poziom Trudności Koszmar i Piekło

W czasie, kiedy będą wypadać nam coraz lepsze przedmioty również nasi przeciwnicy będą się stawać coraz silniejsi. Uważaj szczególnie na potworki z elementarnymi atakami, gdyż z minusowymi opornościami przyprawią niejednego z graczy o spory ból głowy. Pozwól aby Twój Żelazny Wilk (Merc z III Aktu przyjmował na siebie cały impet obrażeń od potworów z Seryjnymi Błyskawicami. Upewnij się również, że nie giniesz z rąk zwykłych potworów. Rzeczą jasną jest, że śmierć poniesiona z rąk jakiejś grubej ryby nie jest czymś dziwnym, jeśli jednak śmierć ponosisz z rąk zwykłych potworów to nie jest to rzecz zbyt dobra. W takim wypadku musisz postarać się o zwiększenie swojej obrony oraz zainwestowanie kilku charsów w Żywotność. Jeśli jednak nie będziesz sobie zbytnio radzić Normal też jest dobrym miejscem na znajdywanie przedmiotów, dlatego też często powinieneś się tu udawać.

Problemy Dotyczące MF Barbarzyńcy

   1. Zbyt niskie obrażenia:
      Jeśli do walki używasz Gull - sztylet lub Ostrza Ali Baby łatwo zauważysz, że Twoje obrażenia są absurdalnie niskie. Właśnie dlatego powinieneś inwestować punkty umiejętności w Trąbę Powietrzna oraz Berseker. WW (Trąba Powietrzna) jest bardzo przydatna wśród dużych skupisk wroga. Jest to umiejętność, która zajmuje drugie miejsce wśród Zdolności Bojowych Barbarzyńcy jeśli chodzi o obrażenia. Bonus do skuteczności ataku definitywnie w wielu przypadkach bardzo się przyda. Inwestowanie w jedno z Mistrzostw we Władaniu Bronią też powinno pomóc w podwyższeniu naszych obrażeń, również rozwijanie Siły wpływa na nasz Damage, dlatego też nie zaszkodzi podpakować w nią trochę punktów.

   2. Potwory z Odpornością na Ataki Fizyczne
      W takim wypadku nie pozostaje nam nic innego do zrobienia jak użycie Bersekera, aby naszego przeciwnika wykończyć obrażeniami od magii.

   3. Utrata obrony podczas atakowania Bersekerem
      Najlepszą rzeczą jaką możemy zrobić w tej sprawie jest wymaksowanie Skóry z Żelaza. Jeśli nadal będziesz odczuwał, że obrona, którą posiadasz jest zbyt niska podczas użycia Bersekera to przed udaniem się na pole walki użyj Okrzyku, który również zwiększy Twoją obronę tak jak robi to Iron Skin.

   4. Niskie Odporności
      Niestety w tym tym wypadku niewiele można poradzić. Unikaj elementarnych ataków przeciwników i pozwól przyjąć cały impet takiego ataku swojemu pomocnikowi. Zainwestuje kilka punktów w Naturalne Odporności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.life-shinobi.pun.pl www.leniwce.pun.pl www.yu-gi-oh.pun.pl www.pokemonots.pun.pl www.serwer-metin2.pun.pl